pátek 11. dubna 2014

on my way

© Francisco Mingorance/National Geographic Traveler Photo Contest

koho zajímá, jak to bude dál, může mi říct, nebo napsat.

9 komentářů:

nioblad řekl(a)...

chtěla bych, už jen proto, že poslední dobou je to tak pozitivní.

kulida řekl(a)...

Rikam! Ty ptacku stehovavy.

Anonymní řekl(a)...

lia: Já takyyy!

bahenní dráček řekl(a)...

Taky bych chtěla :)

canny řekl(a)...

a já, vogo, takovýhle zdrhačky zase

sonicak řekl(a)...

já taky řikám. jsem na tebe zvyklá :)

Ofelie řekl(a)...

Já se hlásím se zpožděním, že bych taky ráda..

Liška řekl(a)...

Mě to taky zajímá, to je jasný (a jsem přesvědčená, že prožiješ spoustu tak parádních věcí, že stojí za předání).
Akorát jsem to tady nenapsala rychle.

klokanek řekl(a)...

Našel až teď. A prej už je po všem. A překvapenej, v úžasu, dobrý, zas něco.